Shadow

Alfa i omega pielęgnacji skóry

Young beautiful woman applying cream to her face and looking worried at the mirror at home bathroom. Beauty, skin care concept, lifestyle

Produkty spod szyldu Alpha-H szturmem podbiły światowe rynki kosmetyczne, a wśród profesjonalistów z branży jak i ich klientek cieszą się niezwykłą estymą. Jeżeli produkty Alpha-H nie są Ci jeszcze znane, pora nadrobić to drobne niedopatrzenie i nieco bliżej przyjrzeć się tej marce – ponieważ naprawdę warto się nią zainteresować, zwłaszcza jeśli ma się delikatną i wrażliwą skórę.

 

  • Z Australii po cały Świat

 

Uważany obecnie za światowego lidera w dziedzinach profilaktycznej oraz korekcyjnej pielęgnacji skóry, Alpha-H tworzy rewolucyjne kosmoceutyki, które pomagają wypełnić lukę pomiędzy tradycyjnymi kosmetykami do pielęgnacji urody a zabiegami inwazyjnymi.

Dumna ze swojego australijskiego pochodzenia, Alpha-H jest obecnie globalnym fenomenem, sprzedawanym w ponad 25 krajach. Na produkty tej australijskiej firmy można natrafić w prestiżowych klinikach, ekskluzywnych spa, telewizyjnych kanałach handlowych, w sklepach kosmetycznego giganta Sephora, domach towarowych Marks & Spencer, Myer i Harvey Nichols a nawet w niektórych liniach lotniczych premium, takich jak British Airways czy Virgin Atlantic.

Zdobycie kosmeceutycznego świata na skalę międzynarodową nie byłoby możliwe gdyby nie to, że markę tę wyróżniały genialne pomysły. Sukces ten w doskonały sposób symbolizuje najlepiej obecnie sprzedający się na rynku produkt Alpha-H, czyli zabieg renowacyjny Liquid Gold. Można pokusić się nawet o stwierdzenie, że Liquid Gold stał się w świecie kosmeceutycznym produktem kultowym. Średnio dwie buteleczki tego specyfiku są sprzedawane każdej minuty a prestiżowy magazyn magazyn modowy Harper’s Bazaar nazywa go „butelkowanym blaskiem”.

 

  • Kompleksowa kuracja

 

Pomimo historii sięgającej ponad dwudziestu lat, główny przekaz pozostaje niezmieniony – Alpha-H celuje w osiąganie wyników klinicznych przy minimalnym wysiłku użytkownika i zerowym przestoju. Rzetelność i nieustający rozwój naukowy stawiają Alpha-H obok innych marek, które oferują pomoc kompleksową, a nie tymczasowe rozwiązanie dla konkretnych problemów skórnych. Aby osiągnąć szybkie, skuteczne wyniki, Alpha-H stosuje skoncentrowaną i zrównoważoną kombinację silnych kosmeceutycznych i naturalnych składników. Każda taka kombinacja jest poprzedzona solidnymi badaniami naukowymi i sprawdzona w szeroko zakrojonych testach. A skoro jesteśmy już przy testowaniu kosmetyków – Alpha-H szczyci się tym, że swoich produktów nie testuje na zwierzętach.

 

  • Temat bliski jak skóra

 

Właścicielka marki i dyrektorka firmy, Michelle Doherty, dobrze zna temat zmagań ze skórą i potrzebę skutecznego jej leczenia – sama bowiem miała problemy tej natury. Stąd wzięła się filozofia Alpha-H – Michelle uważa, że ​​marki muszą być odpowiedzialne za swoje produkty i spełnić obietnicę zdrowego funkcjonowania skóry.

Dzisiaj Alpha-H jest liderem w eksfoliacji, odświeżaniu i odnowie skóry, formuując własne peelingi kliniczne i dostarczając je profesjonalnej branży kosmetycznej: https://pell.pl/firm-pol-1460032040-ALPHA-H.html.  Ponad tysiąc klinik na całym Świecie oferuje zabiegi z wykorzystaniem produktów tej marki. Tymczasem Alpha-H wciąż wprowadza innowacje i wyznacza trendy w branży kosmetycznej.

Przeczytaj także

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *