• O portalu
  • Współpraca
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
poniedziałek, 1 marca, 2021
Poradnik kobiety
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
No Result
View All Result
Poradnik kobiety
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
No Result
View All Result
Poradnik kobiety
No Result
View All Result

Czym jest storytelling i jak wykorzystać go w biznesie?

RedaktorkaSandra by RedaktorkaSandra
2 lutego 2021
in Poradnik kariera
3 min read
0 0
Home Poradnik kariera

Marketing daje wiele możliwości by osiągnąć sukces. Dzisiaj jednak tradycyjne sposoby reklamy są coraz mniej skuteczne i bardzo ciężko jest wciąż gonić za nowościami. Warto jednak pamiętać, że dzisiaj marketing popiera kreatywne i ciekawe rozwiązania. Dodatkowo także sposobów na budowanie relacji z klientem jest bardzo wiele. Z każdej metody można wywnioskować coś ciekawego i wyciągnąć sposoby dla siebie. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć szczególnie jedną z nich. Czy słyszałyście kiedyś o storytellingu?

            Czy bajka może pomóc w zbudowaniu więzi z klientem?

Przeczytajrównież

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?

Jak przyciągnąć ruch na stronę?

Co powinien zawierać landing page?

Myślę, że każdy z nas lubi historie, które potrafią porwać ciekawą treścią. Odpowiednio zbudowana historia może pomóc nie tylko w przekazaniu odpowiedniej treści, ale także w zbudowaniu więzi. Ponieważ w marketingu takie cechy są bardzo ważne postanowiono wykorzystać opowieści do celów marketingowych. Storytelling to coraz bardziej popularna forma wyróżniania się na rynku. Chodzi w tym o to by stworzyć historię, która łączy się marką, a jednocześnie zapada w pamięć odbiorców. Jest to szczególnie przydatny zabieg podczas tworzenia reklamy. Storytelling to przede wszystkim sztuka świadomego budowania relacji, w której wykorzystuje się wyobraźnię oraz emocje odbiorców. Szczególnie pomocne mogą okazać się tutaj historie z życia oraz używanie metafor.

            Jak można wykorzystać storytelling w biznesie?

Storytelling jest świetnym narzędziem przez które możemy budować więzi z klientami. Ponieważ na co dzień dociera do nas bardzo wiele przeróżnych bodźców, to w tym momencie najważniejszym sposobem na zbudowanie prawdziwej więzi jest dialog oraz interakcja z innymi. Storytelling daje możliwość na budowanie więzi poprzez opowieści. Dzięki dobrze rozbudowanej historii można także nawiązać mocną więź emocjonalną z marką, naszym produktem czy usługą. Silne i pozytywne emocje sprawiają, że klient podświadomie jest w stanie zaufać konkretnej firmie.

            Dobra opowieść – czyli właściwie jaka?

Moim zdaniem dobra opowieść to taka, którą wszyscy chcą poznać. Udało się już określić jakie cechy opowieści wpływają na osiągnięcie przez nią sukcesu. Okazuje się, że najważniejsza jest autentyczność przekazu oraz spójność informacji. Te cechy potwierdzają wiarygodność i autentyczność marki. Ważny jest też dobry pomysł, który przemówi do odbiorców, ważne jest by nie było to coś banalnego. Historia musi być wciągająca i intrygująca. Jaki wątek może sprawić, że opowieść jest jeszcze ciekawsza? Zdaniem wielu osób pikanterii może dodać pewnego rodzaju konflikt powstały podczas tworzenia usługi lub produktu, a także trudności w początkowej fazie projektu.

Dobra opowieść nie musi zakończyć się w jednej reklamie! Można historię podzielić na kilka części. Dawkowanie historii także pozwala na trzymanie klienta w napięciu. Warto wziąć także pod uwagę moment, w którym wypuszczamy naszą historię na światło dzienne. Jeśli w historii opowiadamy o wakacjach to należy podzielić się nią ze światem właśnie podczas okresu wakacyjnego lub w krótkim okresie przed wakacjami.

Storytelling może być użyty w reklamie, ale świetnie sprawdzi się także w artykułach czy krótkich filmikach o naszej marce.

Zanim jednak zdecydujemy się na stworzenie takiej historii warto zastanowić się nad tym kto i właściwie dlaczego będzie bohaterem naszej historii? Jaka będzie fabuła? I najważniejsze pytanie: co właściwie chcemy osiągnąć poprzez naszą historię? Cel opowieści jest kluczowy do stworzenia odpowiedniej fabuły. Na pewno wiele z Was zaczęła się teraz zastanawiać nad idealną historią dla swojego biznesu. Pamiętajcie jednak o tym, że storytelling musi być bardzo dobrze przemyślany i najlepiej jest stworzyć go z kimś kto ma w tym doświadczenie. Nieprzemyślane aspekty historii mogą w bardzo negatywny sposób wpłynąć na biznes. Zamiast stworzyć pozytywny obraz naszej działalności możemy osiągnąć dokładnie odwrotny skutek.

Tags: bizneswomenświadomy bizneswłasny biznes
ShareTweet
RedaktorkaSandra

RedaktorkaSandra

Related Posts

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?
Poradnik kariera

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?

4 lutego 2021
Jak przyciągnąć ruch na stronę?
Poradnik kariera

Jak przyciągnąć ruch na stronę?

4 lutego 2021
Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?
Poradnik kariera

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

4 lutego 2021
Co powinien zawierać landing page?
Poradnik kariera

Co powinien zawierać landing page?

3 lutego 2021
Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?
Poradnik kariera

Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?

3 lutego 2021
5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej
Poradnik kariera

5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej

3 lutego 2021
Next Post
5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej

5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Ogłoszenia towarzyskie – czyli gdzie znaleźć kochanka do spełniania erotycznych fantazji?

Ogłoszenia towarzyskie – czyli gdzie znaleźć kochanka do spełniania erotycznych fantazji?

18 kwietnia 2017
Bransoletki Pandora jak rozpoznać oryginał?

Bransoletki Pandora jak rozpoznać oryginał?

20 czerwca 2015
Komis odzieżowy – czy to się opłaca?

Komis odzieżowy – czy to się opłaca?

13 maja 2017
Sukienki dla puszystych – jakie fasony, kolory i wzory wyszczuplają?

Sukienki dla puszystych – jakie fasony, kolory i wzory wyszczuplają?

1 czerwca 2017
Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

kolor ubrań

Jak dobierać kolory ubrań

jak oczarować chłopaka

Co zrobić by chłopak oszalał na Twoim punkcie?

jak się całować

Jak się całować z języczkiem?

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

1 marca 2021
Tostery KitchenAid – autorzy najlepszych tostów pod słońcem

Tostery KitchenAid – autorzy najlepszych tostów pod słońcem

22 lutego 2021
Sposoby na pozbycie się cieni pod oczami

Sposoby na pozbycie się cieni pod oczami

17 lutego 2021
Czyste okna bez smug – marzenie każdej Pani domu!

Czyste okna bez smug – marzenie każdej Pani domu!

15 lutego 2021
Facebook Twitter Pinterest Instagram RSS

Poradnik-kobiety.pl

Kategorie

  • Kącik czytelniczy
  • Poradnik dom i ogród
  • Poradnik kariera
  • Poradnik kulinarny
  • Poradnik majsterkowicza
  • Poradnik miłosny
  • Poradnik mody
  • Poradnik psychologiczny
  • Poradnik rodzina i dziecko
  • Poradnik ślubny
  • Poradnik turystyczny
  • Poradnik urody
  • Poradnik zdrowia
  • Porady inne
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
  • Wydarzenia

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone | Wdrożenie 13design | Polityka prywatności

No Result
View All Result
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone | Wdrożenie 13design | Polityka prywatności

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Serwis używa cookies. Czy wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki? Polityka cookies