• O portalu
  • Współpraca
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
poniedziałek, 1 marca, 2021
Poradnik kobiety
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
No Result
View All Result
Poradnik kobiety
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
No Result
View All Result
Poradnik kobiety
No Result
View All Result

5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej

RedaktorkaSandra by RedaktorkaSandra
3 lutego 2021
in Poradnik kariera
4 min read
0 0
Home Poradnik kariera

Marka osobista to każdy założyciel biznesu. My sami decydujemy o tym jak odbierają nas inni, a tym samym tworzymy swój personal branding. Dotyczy to nie tylko życia zawodowego, ale także życia prywatnego. Czy chcemy, czy nie zawsze oddziałujemy na innych ludzi, a to tworzy już opinię o nas.  Należy pamiętać o tym, że to jacy jesteśmy w życiu prywatnym, może także odzwierciedlać nasz biznes. Właśnie zaraz przedstawię Ci 5 najważniejszych kroków dotyczących budowania swojej marki osobistej!

  1. Pytanie egzystencjalne

Określ na samym początku to kim jesteś i do czego zmierzasz. Z pozoru może wydawać Ci się to niepotrzebne, ale pamiętaj o tym, że to TY jesteś swoją marką, a więc bardzo ważne jest to w jaki sposób myślisz i jakie masz cele. Może w tym pomóc analiza naszych mocnych i słabych stron. Czasem świadomość naszej reakcji na konkretne wydarzenia mogą okazać się pomocne w ustaleniu kierunku. Swoją markę osobistą właściwie rozwijamy na każdym etapie naszego życia poprzez zdobywanie doświadczenia czy nabywanie nowych umiejętności.

Przeczytajrównież

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?

Jak przyciągnąć ruch na stronę?

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

            Świadomość naszych atutów pomoże zbudować silną markę. W tym miejscu warto także nakreślić najważniejsze dla Ciebie wartości. Solidnie uporządkowane pozwolą Ci wzmocnić swój przekaz. Odpowiednio dobrane słowa pozwolą Ci na wyróżnienie się w swojej branży.

  1. Jaka jest moja grupa odbiorców?

Dzisiaj świat zbudowany jest w taki sposób, że codziennie stykamy się z bardzo dużą ilością informacji. Z tego też powodu ważne jest, aby określić grupę osób, do której staramy się trafić. Dzięki temu to co sobą prezentujemy będzie znacznie łatwiej zamknąc w pewnych ramach, by trafić do odpowiedniej grupy docelowej, którą interesują konkretne wartości. Jeśli będziesz chciała trafić do wszystkich, to najprawdopodobniej nie uda Ci się przekonać zbyt wiele osób do siebie. Ludzie są bardzo zróżnicowani, a potrzeby zależą od wieku, a nawet statusu społecznego, dlatego znacznie lepiej jest uderzać do jednej lub dwóch grup społecznych niż do wszystkich. Bardziej spersonalizowane cechy sprawiają, że ludzie czują większą więź z konkretną marką i firmą.

  1. Budowanie relacji

Podstawą dobrze prosperującego biznesu są relacje z klientami. Z pozoru wydaje się to być bardzo trudne, ale w praktyce wystarczy poznać tylko kilka sposobów budowania relacji z klientem, by udało się zbudować społeczność, która będzie zachwycona naszą marką. Budować relację można na kilka sposobów. Jednym z efektywniejszych sposobów jest prowadzenie własnego konta w mediach społecznościowych i regularne udzielanie się tam. Także prowadzenie swojej strony internetowej może pomóc. Warto co miesiąc uaktualniać swój plan komunikacji ze swoimi klientami. Do planu komunikacji z odbiorcami warto dodać uczestnictwo w konferencjach, a także udzielanie wywiadów. Dobrze jest także zaplanować jaką wiedzą w danym miesiącu chcesz się podzielić z publiką oraz z dziennikarzami. Nie musisz opowiadać o wszystkim, warto jednak przygotować sobie kilka takich ciekawostek o swojej firmie.

  1. Jakie cechy budują zaufanie u klienta?

Jednym z ważniejszych elementów budowania zaufania jest spójność oraz konsekwencja w działaniu. Spójność powinna występować przede wszystkim między Tobą, a Twoją marką. W przypadku pracy dla innej firmy, należy pamiętać o tym, że nasza postawa powinna być spójna z tym co prezentuje sobą firma. Konsekwencja powinna z kolei dotyczyć planu komunikacji z klientem. Ten plan powinien być realizowany rzetelnie i nie można sobie pozwolić na odłożenie tego w czasie.

  1. To ja jestem swoją marką osobistą, ale czy muszę dzielić się ze światem tym jaka jestem?

Nie trzeba się dzielić swoim życiem prywatnym, ale bardzo ważne jest to by publicznie powiedzieć kilka słów o sobie. Ważne jest by te informacje były łatwo dostępne i spójne z tym co chcesz prezentować swoją marką osobistą. Nie musisz opowiadać o tym, że masz 3 psy, 2 braci i dziecko w drodze. Chyba, że masz na to ochotę, ale do tak prywatne informacje nie są potrzebne, by zbudować swoją markę. Istotne natomiast może okazać się Twoje wykształcenie oraz to w czym posiadasz specjalistyczną wiedzę.

Tags: marka osobistanowy bizneswłasny biznes
ShareTweet
RedaktorkaSandra

RedaktorkaSandra

Related Posts

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?
Poradnik kariera

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?

4 lutego 2021
Jak przyciągnąć ruch na stronę?
Poradnik kariera

Jak przyciągnąć ruch na stronę?

4 lutego 2021
Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?
Poradnik kariera

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

4 lutego 2021
Co powinien zawierać landing page?
Poradnik kariera

Co powinien zawierać landing page?

3 lutego 2021
Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?
Poradnik kariera

Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?

3 lutego 2021
Czym jest storytelling i jak wykorzystać go w biznesie?
Poradnik kariera

Czym jest storytelling i jak wykorzystać go w biznesie?

2 lutego 2021
Next Post
Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?

Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Ogłoszenia towarzyskie – czyli gdzie znaleźć kochanka do spełniania erotycznych fantazji?

Ogłoszenia towarzyskie – czyli gdzie znaleźć kochanka do spełniania erotycznych fantazji?

18 kwietnia 2017
Bransoletki Pandora jak rozpoznać oryginał?

Bransoletki Pandora jak rozpoznać oryginał?

20 czerwca 2015
Komis odzieżowy – czy to się opłaca?

Komis odzieżowy – czy to się opłaca?

13 maja 2017
Sukienki dla puszystych – jakie fasony, kolory i wzory wyszczuplają?

Sukienki dla puszystych – jakie fasony, kolory i wzory wyszczuplają?

1 czerwca 2017
Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

kolor ubrań

Jak dobierać kolory ubrań

jak oczarować chłopaka

Co zrobić by chłopak oszalał na Twoim punkcie?

jak się całować

Jak się całować z języczkiem?

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

1 marca 2021
Tostery KitchenAid – autorzy najlepszych tostów pod słońcem

Tostery KitchenAid – autorzy najlepszych tostów pod słońcem

22 lutego 2021
Sposoby na pozbycie się cieni pod oczami

Sposoby na pozbycie się cieni pod oczami

17 lutego 2021
Czyste okna bez smug – marzenie każdej Pani domu!

Czyste okna bez smug – marzenie każdej Pani domu!

15 lutego 2021
Facebook Twitter Pinterest Instagram RSS

Poradnik-kobiety.pl

Kategorie

  • Kącik czytelniczy
  • Poradnik dom i ogród
  • Poradnik kariera
  • Poradnik kulinarny
  • Poradnik majsterkowicza
  • Poradnik miłosny
  • Poradnik mody
  • Poradnik psychologiczny
  • Poradnik rodzina i dziecko
  • Poradnik ślubny
  • Poradnik turystyczny
  • Poradnik urody
  • Poradnik zdrowia
  • Porady inne
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
  • Wydarzenia

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone | Wdrożenie 13design | Polityka prywatności

No Result
View All Result
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone | Wdrożenie 13design | Polityka prywatności

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Serwis używa cookies. Czy wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki? Polityka cookies