• O portalu
  • Współpraca
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
poniedziałek, 1 marca, 2021
Poradnik kobiety
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
No Result
View All Result
Poradnik kobiety
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
No Result
View All Result
Poradnik kobiety
No Result
View All Result

Co zrobić, by klienci Cię lubili?

RedaktorkaSandra by RedaktorkaSandra
1 lutego 2021
in Poradnik kariera
3 min read
0 0
Home Poradnik kariera

Dobra relacja z klientem to podstawa dobrze prosperującego biznesu. Najbardziej korzystne dla naszego biznesu jest, gdy klient jest zadowolony z naszych usług i bardzo chętnie do nas wraca. Niestety nie zawsze udaje się taką relację zbudować, ale istnieje kilka bardzo prostych sposobów, by zjednać klientów do siebie. Warto pamiętąć o tym, że klient oczekuje od nas nie tylko wysokiej jakości usług, ale także bardzo sprawnej obsługi oraz nawiązania relacji. Zadowolony klient chętnie do nas wróci, a także poleci nas innym osobom i w ten sposób możemy rozbudowywać własną firmę. Podczas kontaktu z klientem nie tylko sprzedajemy mu nasz towar, ale także zobowiązujemy się zbudowania odpowiedniego klimatu podczas rozmowy.

            Jeśli chcemy by klienci byli zadowoleni z naszych usług to należy kontaktować się z nimi osobiście. Może okazać się to problematyczne w przypadku dużych firm, jednak wtedy najlepiej wyznaczyć jedną osobę do kontaktu z konkretnym klientem. Jeśli prowadzimy małą działalność to warto poświęcić nawet chwilę na telefon. Dzięki temu klient ma poczucie, że się dla nas liczy, a nie że jest tylko bezosobową jednostką. Dobra relacja z klientem w dużej mierze zależy od naszego zachowania. Powinniśmy dbać o najmniejsze szczegóły, czasem warto jest przygotować specjalną ofertę dla klienta, z którym współpracujemy już długo, ponieważ poczuje się przez nas doceniony. Bez względu na rodzaj kontaktu z klientem należy zachować dobre maniery. Odpowiedzi na e-maile powinny posiadać podstawowe zwroty grzecznościowe, w smsie warto dodać na końcu pozdrowienia. Słowa “dziękuję” i “przepraszam” mają bardzo dużą moc. Oprócz rabatów dla klienta w przypadku wszelkich problemów ze strony klienta należy o tych dwóch słowach pamiętać. Nawet w momencie, gdy wina pojawienia się problemu znajduje się po stronie klienta, warto być uprzejmym i spokojnie wyjaśnić całą sytuację w taki sposób, by pomóc rozwiązać problem. Zasada ta dotyczy także trudnych klientów, pomimo tego, że czasem współpraca z nimi jest bardzo trudna.

Przeczytajrównież

Rękodzieło tylko hobby czy dochodowy biznes?

DLACZEGO POTRZEBUJEMY MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

10 kroków jak założyć własną firmę

            Zanim przedstawimy klientowi naszą ofertę warto jest przeprowadzić rozmowę o potrzebach klienta. Należy zrozumieć problem klienta i dopiero później zaoferować mu narzędzie, które może pomóc je rozwiązać. Oprócz analizy potrzeb na początku lub na końcu rozmowy warto jest poruszyć także nieformalne tematy. Są osoby, które nie chcą łączyć życia prywatnego z zawodowym, jednak taką nicią porozumienia może okazać się wymienienie kontaktem na Linkedln lub zaprosić tą osobę do grona osób na naszym funpage’u. Tego typu kontakty najczęściej pozostają nam na całe życie.

            Słowa których używamy podczas rozmowy z klientem także mają bardzo duże znaczenie. Warto używać prosty i zrozumiałych słów, ponieważ często klient związany jest z zupełnie inna branżą niż Twoja i nie zawsze rozumie fachowe słownictwo. Może się zdarzyć nawet tak, że klient będzie potakiwał głową i przyznawał Ci rację, a w rzeczywistości nie bedzie miał zielonego pojęcia o czym do niego mówisz. Dlatego tak ważne jest by używać prostych słów zrozumiałych dla każdego. Sprawdza się także mówienie językiem korzyści i pokazywanie klientowi co takiego wyjątkowego jest w naszym produkcie. Jednak ten sposób rozmowy powinien wyjść naturalnie.

            Dla klienta bardzo ważne jest także poczucie bezpieczeństwa, dlatego warto oferować swoją pomoc w każdym momencie. Jeśli się okaże, ze zadzwoni w momencie, w którym akurat jesteś bardzo zajęty, wtedy zawsze można powiedzieć, że się do klienta oddzwoni. I należy o tym pamiętać, ponieważ inaczej klient poczuje się oszukany. Zaoferowanie pomocy bardzo rzadko wiąże się z tym, że klient faktycznie zadzwoni, jednak wyjście z taką ofertą z naszej strony zostanie miło odebrane.

            Najważniejsza zasada tego by klient nas polubił i nam zaufał jest uśmiechanie się i bycie po prostu sympatyczną osobą. Miłe słowa i pomocność są bardzo dużymi zaletami podczas prowadzenia własnego biznesu.

Tags: biznes dla kobietynowy klient
ShareTweet
RedaktorkaSandra

RedaktorkaSandra

Related Posts

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?
Poradnik kariera

Jak przygotować się do współpracy z agencją reklamową?

4 lutego 2021
Jak przyciągnąć ruch na stronę?
Poradnik kariera

Jak przyciągnąć ruch na stronę?

4 lutego 2021
Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?
Poradnik kariera

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

4 lutego 2021
Co powinien zawierać landing page?
Poradnik kariera

Co powinien zawierać landing page?

3 lutego 2021
Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?
Poradnik kariera

Jak i dlaczego warto budować markę eksperta?

3 lutego 2021
5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej
Poradnik kariera

5 najważniejszych kroków budowania marki osobistej

3 lutego 2021
Next Post
Jak zaprojektować dobre logo?

Jak zaprojektować dobre logo?

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Ogłoszenia towarzyskie – czyli gdzie znaleźć kochanka do spełniania erotycznych fantazji?

Ogłoszenia towarzyskie – czyli gdzie znaleźć kochanka do spełniania erotycznych fantazji?

18 kwietnia 2017
Bransoletki Pandora jak rozpoznać oryginał?

Bransoletki Pandora jak rozpoznać oryginał?

20 czerwca 2015
Komis odzieżowy – czy to się opłaca?

Komis odzieżowy – czy to się opłaca?

13 maja 2017
Sukienki dla puszystych – jakie fasony, kolory i wzory wyszczuplają?

Sukienki dla puszystych – jakie fasony, kolory i wzory wyszczuplają?

1 czerwca 2017
Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

kolor ubrań

Jak dobierać kolory ubrań

jak oczarować chłopaka

Co zrobić by chłopak oszalał na Twoim punkcie?

jak się całować

Jak się całować z języczkiem?

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

Klasyczne elementy garderoby na wiosnę

1 marca 2021
Tostery KitchenAid – autorzy najlepszych tostów pod słońcem

Tostery KitchenAid – autorzy najlepszych tostów pod słońcem

22 lutego 2021
Sposoby na pozbycie się cieni pod oczami

Sposoby na pozbycie się cieni pod oczami

17 lutego 2021
Czyste okna bez smug – marzenie każdej Pani domu!

Czyste okna bez smug – marzenie każdej Pani domu!

15 lutego 2021
Facebook Twitter Pinterest Instagram RSS

Poradnik-kobiety.pl

Kategorie

  • Kącik czytelniczy
  • Poradnik dom i ogród
  • Poradnik kariera
  • Poradnik kulinarny
  • Poradnik majsterkowicza
  • Poradnik miłosny
  • Poradnik mody
  • Poradnik psychologiczny
  • Poradnik rodzina i dziecko
  • Poradnik ślubny
  • Poradnik turystyczny
  • Poradnik urody
  • Poradnik zdrowia
  • Porady inne
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów
  • Wydarzenia

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone | Wdrożenie 13design | Polityka prywatności

No Result
View All Result
  • Poradniki
    • Poradnik rodzina i dziecko
    • Poradnik zdrowia
    • Poradnik turystyczny
    • Poradnik urody
    • Poradnik dom i ogród
    • Poradnik kulinarny
    • Poradnik kariera
    • Poradnik ślubny
    • Poradnik mody
    • Poradnik miłosny
    • Poradnik majsterkowicza
    • Poradnik psychologiczny
    • Porady inne
  • Wydarzenia
  • Kącik czytelniczy
  • Recenzje filmów
  • Recenzje produktów

© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone | Wdrożenie 13design | Polityka prywatności

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Serwis używa cookies. Czy wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki? Polityka cookies