Podstawowym problemem, z którym boryka się niejeden nowo otwarty lub działający w obliczu znacznej konkurencji sklep oferujący zasadniczo każdego rodzaju asortyment jest efektywne wyróżnienie się na rynku, a tym samym zwrócenie uwagi potencjalnych przyszłych klientów.

Wybór odpowiedniego rodzaju reklamy czy szeroko rozumianych działań marketingowych zależy w znacznej mierze od rodzaju oferowanych produktów, aczkolwiek specyfika niektórych artykułów znacznie ułatwia sposób ich prezentacji. Do szczególnie wdzięcznych rodzajów asortymentu należą wyroby biżuteryjne.

Stacjonarne sklepy z biżuterią mają szerokie możliwości działania w zakresie efektownego prezentowania na przyciągającej uwagę witrynie. Dlatego też jedną z podstawowych w tym wypadku kwestii związanych z promocją i marketingiem jest stworzenie przemyślanego projektu zarówno wystawy, jak też ekspozycji biżuterii w sklepie.

Profesjonalne stojaki i ekspozytory

Biżuteria należy do produktów określanych jako szczególnie luksusowe, dlatego też projektując wystawę sklepu z tego rodzaju asortymentem należy wziąć pod uwagę ogólny odbiór, którego podstawą jest działanie na podświadomość klienta. W sklepie z biżuterią każda kobieta zasadniczo powinna czuć się wyjątkowo, dlatego też istotne jest stworzenie przestrzeni o charakterystycznych akcentach kojarzących się z luksusem na wysokim poziomie.

Doskonałym sposobem na osiągnięcie tego efektu jest zastosowanie luster oraz kryształowych kloszy rozjaśniających i powiększających przestrzeń. Kolejnym krokiem jest wybór stojaków i ekspozytorów biżuterii wykonanych z wysokiej jakości materiałów charakteryzujących się piękną linią. Zależnie od rodzaju biżuterii, a także ogólnego zamysłu aranżacji sklepu w stylów nowoczesnym lub retro zależy forma i materiał zastosowanych ekspozytorów.

Manekiny damskie znajdziesz na http://my-mannequins.pl/damskie.3. Sprawdź!

Rodzaje i specyfika ekspozytorów na biżuterię

Wybór ekspozytorów pod względem ich konstrukcji, formy i materiału, z którego są wykonane wynika w znacznej mierze – jak było powiedziane – ze specyfiki tak asortymentu, jak również planowanego wystroju wnętrza.

W przypadku sklepu z nowoczesną biżuterią warto postawić na proste w formie, metalowe lub aluminiowe ekspopzytory, na których zawiesić można naszyniki czy łańcuszki oraz pięknie profilowane dłonie oraz przedramiona z włókna szklanego do prezentacji pierścionków czy bransolet.

Interesującym pomysłem w przypadku sklepu z biżuterią urządzonego w stylu retro jest wykorzystanie ekspozytorów w formie drewnianych rąk i dłoni z ruchomymi palcami dającymi wiele możliwości prezentacji asortymentu.

Podobne wpisy:

Wybrane dla Ciebie

Kształt, rodzaj, wzór, kolor – przy doborze pierścionków każda z tych cech jest istotna, bo decydują one o wyglądzie naszych