Ewa Chodakowska jest idolką niejednej kobiety. Wiele kobiet dzięki niej uzyskało wymarzone efekty jeśli chodzi o piękną, szczupłą sylwetkę. Ewa motywuje do działania i przede wszystkim tworzy efektywne zestawy ćwiczeń. Treningi z nią są wyczerpujące, ale już po miesiącu widać rezultaty, więc warto się przemęczyć. Rezultaty potwierdzają opinie, które można znaleźć m.in. na facebookowym profilu Chodakowskiej. Jakie są najpopularniejsze ćwiczenia Ewy Chodakowskiej? Poniżej małe zestawienie.

  1. Skalpel
    Zadaniem „Skalpela” jest przede wszystkim wyszczuplenie ciała, wydłużenie sylwetki oraz wzmocnienie brzucha. Dzięki systematycznym treningom można dzięki tym ćwiczeniom pozbyć się cellulitu oraz ujędrnić skórę. Idealny trening dla początkujących, aczkolwiek dość wymagający.
  2. Killer
    Zabójczy trening – najbardziej wymagający z wszystkich zestawów Ewy. Dzięki tym ćwiczeniom można zgubić bardzo dużo kilogramów – warunek jest jednak taki, że każde ćwiczenia trzeba wykonać poprawnie, ostrożnie i dokładnie. Trening trwa 40 minut i jest naprawdę wyczerpujący.
  3. Turbo Spalanie
    Celem tego zestawu ćwiczeń jest spalenie jak największej ilości kalorii. Nie brakuje tutaj podskoków, wymachów, czy mocnego tupania. Trening wymaga dość dużej sprawności fizycznej i nie jest polecany dla osób, które mają problemy ze stawami lub bardzo dużą nadwagę.
  4. Extra Figura
    Trening stworzony z myślą o początkujących. Tutaj główną myślą jest wyszczuplenie sylwetki, ujędrnienie ciała i poprawa samopoczucia. Jeden ze spokojniejszych zestawów Ewy Chodakowskiej.
  5. Skalpel II
    Coś dla tych, którzy są fanami „Skalpela” – druga część, nieco bardziej intensywna, idealna dla osób, które mają już za sobą pierwszy etap. Tutaj poza wyszczuplaniem i ujędrnianiem mamy jeszcze nacisk na wzmocnienie ciała.
  6. Model Look
    Zestaw ćwiczeń stworzony z myślą o młodych dziewczynach, które nie czują się atrakcyjnie w swojej skórze – chcą wyszczuplić, wymodelować i ujędrnić swoje ciało, ale nie chcą od razu rzucać się na tak wymagające i intensywne treningi jak Killer czy Turbo Spalanie.
  7. Rewolucja
    Na końcu zestawienia, ale głównie dlatego, że to najnowszy trening stworzony przez Chodakowską. Na trening składa się 5 zestawów odpowiadających na najczęstsze problemy kobiet, a mianowicie: oponkę, cellulit, smukłe nogi, płaski brzuch oraz silne ramiona, klatka piersiowa, grzbiet. Każdy zestaw wykonuje się 10 minut.

Podobne wpisy:

Wybrane dla Ciebie

Skóra sucha przysparza wielu problemów i wygląda niezbyt atrakcyjnie. Trzeba robić wszystko, aby ją nawilżyć zarówno od wewnątrz jak i